Je podium pakken als expert in de zorg. Hoe blijft dat leuk? Dé tip!

De eeuwige druk van het perfect te moeten doen en meerdere keren per week te moeten posten.

Ik kijk op haar Instagram profiel. “Wow” Mijn onderbuik danst. Mijn ogen twinkelen en ik heb een grote glimlach op mijn gezicht.

 

Snel door naar haar website en haar andere profielen op sociale media. De foto’s zijn tot aan perfectie toe en ze heeft op al haar sociale media accounts aardig wat volgers opgebouwd..

Op haar sociale media profiel zie ik duidelijk wie zij is, profileert ze heel duidelijk wat ze doet. De foto’s laten een resultaat voor de zorgvrager zien. Dit is een hele goede manier om te laten zien wat jij doet in je werk.

 

Wat heeft zij zichzelf mooi neergezet als expert. Mmmmm, er klopt iets niet…

 

Haar posts stoppen bij een bericht dat ze een jaar bestaat en de website is nog in onderhoud. Is ze gestopt?? Vraag ik mij af?

Marketing voor je bedrijf is essentieel

Ik zie iemand met heel veel passie voor de Gehandicaptenzorg en voor haar beroep. Iemand die heel graag wil ondernemen, die wil laten zien wie ze is…

 

 

Iemand die de moeite heeft gedaan om hele mooie foto’s te laten maken en een mooi logo, omdat ze (neem ik aan) professionaliteit wil uitstralen. Zodat ze op deze manier meer naamsbekendheid kan krijgen.

 

Ze heeft er echt over nagedacht.. Waar ik toch vaak ook klanten heb die een website onzin vinden, omdat ze al genoeg werk hebben en het nut er niet van inzien.

Waar ik dan altijd weer blijf herhalen, dat je website en je sociale media je visitekaartje is van je bedrijf.

En diegene die dit juist oppakken, die online hun bedrijf als visitekaartje willen zetten lopen vast.

De druk van meerdere keren posten per week en de combinatie perfectie, zorgen ervoor dat je gaat uitstellen en andere dingen prioriteit geeft. 

 

Jezelf neerzetten als expert

Ondernemen heeft alles te maken met het overwinnen van je persoonlijke obstakels. Waarvan 1 het allerbelangrijkste is bij het ondernemen. Ongeacht in welke branche je onderneemt.

 

 

De moeilijkste obstakel om te overwinnen is dat je altijd en overal 100% exclusief jezelf durft te laten zien. Onvoorwaardelijk ongeacht wat er ook speelt…

 

 

Onvoorwaardelijk van jezelf houden en onvoorwaardelijk jezelf laten zien, zorgt ervoor dat je jouw mindere kanten ook accepteert en dat je sociale media posts niet perfect moeten zijn. Als je jezelf bent kun je kijken wat echt bij je past en heerlijk creatief aan de slag. Gewoon posten wat jij wilt en wat bij je past. 

 

 

Zo heb ik een klant die schrijft blogs en artikelen op haar website, compleet geschreven in haar eigen stijl. Dit levert haar soms 6 nieuwe aanvragen per dag op. 

 

 

Jij bent jij. Jij bent geweldig zoals je bent. Als je dat omarmt en een paar foto’s maakt, laat zien wat je doet tijdens je werk en gaat staan voor je missie en visie dan is het zoveel makkelijker om te posten..

 

De tip!

Chill even… 

 

Laat die eeuwige druk los en ga voor een andere strategie.

Post wat jij leuk vindt over je werk en doe dit consistent 1x per week.

Waarbij jouw resultaat kan zijn dat jij je netwerk uitbouwt als zelfstandige, jij gezien wordt als de expert en het je tijd gaat opleveren omdat mensen je gaat bellen voor opdrachten.

 

Plus je hebt een geweldig online visitekaartje.

Wat wil je nog meer?

 

Tijd voor verandering?

Voel je dat er iets moet veranderen in je bedrijf en wil je nu aan alle eisen voldoen?
Denk aan de eisen van de Inspectie, alle juridische eisen en aantonen dat je ondernemer bent voor de belastingdienst. 



Vraag dan een gesprek aan met mij en samen kijken we hoe ik je kan helpen jouw doelen te bereiken.

Een bloeiend zorgbedrijf in 120 dagen

Wil je met een gerust hart je zorgvragers helpen en weten dat in je bedrijf alles structureel en wettelijk goed geregeld is, meld je dan aan voor een gesprek.

Andere blogs